reklama

Vír misen cuzamenhalten

.... musíme si pomáhat...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Predvčerajšiedoobedie, stredná rada, posledná lavica, písomka z dejepisu. Moja ľaváruka je počmáraná asi dvadsiatimi dátumami (ťaháky si zo zásady nepíšemna lavicu- pre prípad, že by ma presadili), niektoré sa mi estetickyotlačili na líce...

Zatiaľviem veľký trt, kolegyňa Mária ešte väčší. V takýchto situáciách saukľudňujeme argumentami typu: Ale zato vieme veľa papať. A byť na ICQ.A kukať telku. A ja viem napodobniť veľrybu. A Maja vypiť veľa piva.

Mária sa na písomnú prácu opäť nepripravila dostatočne svedomito:„Kto navrhol Štefánikovu mohylu?" Takreku, musíme si pomáhať a bez mihnutia oka jej poradím. Ona ma tiežnikdy nenechala v štichu- v škole je mojou oporou, za každých okolnostíma podrží a deň čo deň vnáša slnečné lúče do môjho školského stereotypu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Popísomke sedíme v lavici a tlačíme už tretí balík pukancov. (Jedenie jetotiž pre mňa jedna z mála prospešných činností, ktoré sa dajú v školevykonávať):

„Čo si nakoniec dala na tú mohylu??"

„Šak to, čo si mi povedala."

Máriuznepokojí, že časť kofoly vytriskne z mojich úst sťa herliansky gejzírna lavicu, zvyšok mi za škodoradostného, krochkavo- štekavého pazvuku(čiže môjho zvonivého chichotu) steká po brade:

„To nebol Gaudí?!" -pýta sa prekvapene.

Natália Švecová

Natália Švecová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

byť super je super. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená... načmárala somNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu