reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Švecová

Natália Švecová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

byť super je super. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená... načmárala somNezaraditeľné

reklama

Nezaraditeľné

Krátka poviedka na piatkové popoludnie

Natália Švecová

Krátka poviedka na piatkové popoludnie

a teraz napíšem len tak z fleku rozprávku, tak ako za starých dobrých čias

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 125x
  • 10
Líbesbríf zaváňajúci erotičnom (otrasné slovo ináč, fujto)

Natália Švecová

Líbesbríf zaváňajúci erotičnom (otrasné slovo ináč, fujto)

Citlivý článok venovaný všetkým, ktorí dnes dostali v Auparku ružičku zadarmo, Osmöömu, ďalej tým, ktorí si dávajú kečup na pizzu a všetkým, čo ma majú radi, a tým pádom aj mne, lebo páčim sa si mám sa rád, aneb Valentín, ty koňo!

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 986x
  • 21
Mojmír nie je mobík!

Natália Švecová

Mojmír nie je mobík!

Mojmír nerovná sa mobík, tak nemiešajme hrušky s jablkami. Mojmír nie je žiaden propagačný darčekový predmet. Mojmír je kamoš. Kúpila som si ho ostatné leto tu, konkrétne v stánku tohto tu. Vždy, keď ho chudáčiska medzi ľuďmi vytiahnem, všetci hneď že: Jéééj, to máš z T-mobilu? A toto nám vadí (nám- rozumej: mne a Mojmírovi).  Nuž, rozhodla som sa záhadu mojmírieho pôvodu objasniť raz a navždy, o fotodokumentáciu som vás, samozrejme, nemohla ochudobniť.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 011x
  • 8
Maj pusi is medžik

Natália Švecová

Maj pusi is medžik

Pridávam link na feministickú dievčinu v slušivom červenom komplete, spievajúcu o tom, aká je jej vagína čarovná. Hej, mohla by som už aj napísať článok dlhší ako perex, ale v mojom momentálnom stave som schopná iba tohto. (všímajte si tie vysoké polohy, parádne to vie vytiahnuť). indžoj.

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 259x
  • 19
Na dobrú noc

Natália Švecová

Na dobrú noc

Jay Kay, blonďavá afro parochňa, gitara a Love Phoolosophy. Je to šmak. indžoj;)

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 284x
  • 16
reklama
Zasmejme sa nasilu

Natália Švecová

Zasmejme sa nasilu

V rámci nového cyklu próz pod hlavičkou vyššie uvedenou som sa rozhodla uverejniť moje debutové dielo, a síce krátku anekdotu ktorá ma z nepochopiteľlných dôvodov napadla na seminári z náuky o spoločnosti pri príležitosti preberania učiva týkajúceho sa medzinárodného práva.

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 164x
  • 14
Najkrajší pohľad na svete

Natália Švecová

Najkrajší pohľad na svete

Bol to nádherný pohľad včera na moje vysvedčenie zmietajúce sa pod kolesami kamiónu na štvorprúdovke…

  • 1. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 280x
  • 13
Nedeľné rozjímanie o močení

Natália Švecová

Nedeľné rozjímanie o močení

Aneb, prečo muži tak radi cikajú v prírode.

  • 11. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 957x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu