reklama

Školská akadémia 2007

Rozhodla som sa po dlhšej odmlke len takto skromne, komorne, oboznámiť moju vernú čitateľskú obec (HA-HA) s mojím ostatným umeleckým počinom.  Poznámka: tento článok som už raz (asi pred mesiacom) písala, avšak akonáhle som klikla že zverejniť, celý sa vymazal kua. Tak som sa teraz po mesiaci rozdýchavania pokúsila o jeho rekonštrukciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Naše výberové gymnázium, najlepšie v Bratislave, (toť citácia našej pedagogickej obce) zvykne každoročne pred maturitami usporiadať rozlúčkovú besiedku pre odchádzajúcich štvrtákov.

Taká besiedka, to vám je fasa vec- týždeň pred ňou sa človek môže ulievať s tým, že nacvičujeme na akadémiu a týždeň po zasa vyhovárať že ja to neviem, ja som nacvičovala na akadémiu . Jediné negatívum je, že je tu dosť veľká možnosť strápnenia sa pred celou školou, vrátane učiteľského zboru- viď minuloročná sešn so samopozvaným Robom Miklom, ktorý nám znenazdajky vybehol na pódium.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 Nuž ale risk je zisk, i rozhodli sme sa Lenka, Monika, Ježiš, Goldy, moja maličkosť a ešte ďalší, ktorých ale nemám kam linkovať, opäť obohatiť svojou troškou tohtoročný rozlúčkový program. 

Milí priatelia, ráčte zaujať pozície na miestach vopred určených a pripraviť sa na nasledujúci kultúrno- zábavný počin z našej tvorivej dielničky, a síce harmonickú demonštráciu súzvuku lahodných melódií s krvou a potom vydretou choreografiou, inšpirovanou časmi minulými, keď ešte Petrovi Nagyovi viali vo víre socpopu na pódiu jeho kadere vášne.

Na začiatok odporúčam si aspoň zbežne prezrieť nasledujúce video, ktorým sme sa nechali voľne inšpirovať. (no dobre celé sme to skopírovali a čo no)  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a tu je výsledok našej niekoľkoprestávkovej snahy:

Pozorný divák si nemohol nevšimnúť v publiku skvejúcu sa šeď RnDr. Augustína Šuttu.

Natália Švecová

Natália Švecová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

byť super je super. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená... načmárala somNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu