reklama

Líbesbríf zaváňajúci erotičnom (otrasné slovo ináč, fujto)

Citlivý článok venovaný všetkým, ktorí dnes dostali v Auparku ružičku zadarmo, Osmöömu, ďalej tým, ktorí si dávajú kečup na pizzu a všetkým, čo ma majú radi, a tým pádom aj mne, lebo páčim sa si mám sa rád, aneb Valentín, ty koňo!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Čo všetko sa môže stať, keď sa stretnú dve hormónmi zmietané sesternice na oslave 76. narodenín uja Karola...

Rezne sa smažili, teta Helenka nútila všetkých rodinných príslušníkov prijímať nasilu potravu, hovorilo sa o Vladimírovi Mečiarovi no a ja (8 rokov) a moja sesterka Dida (15 rokov) sme sa rozhodli zavrieť sa do izby a rozprávať sa o tom, kto je do koho.

Ja som bola v tom čase myslím do Gila a ešte do Herkulesa (ano, viem že tam mám chybu, ale ja som ho vtedy tak volala. a čo no.) no a Dida zasa do populárnej popovo-vokálnej formácie Take-That s vraj bisexuálnym narkomanom Robbiem Williamsom načele.

Avšak napriek rozdielnosti našich názorov sme sa zhodli na mužovi jednom - Davidovi Duchovnom stvárňujúceho Foxa Máldra.
Nuž, rozhodli sme sa mu pokúsiť priblížiť tým najklasickejším spôsobom, a síce líbesbrífom. Cit pre vypisovanie romantických sonát som odjakživ nemala a tak som sa rozhodla za pomoci mojej skúsenejšej sesternice zapôsobiť naňho bez zbytočných taľafatiek pekne krásne narovinu.

Nakoniec som mu list neposlala, lebo som sa buchla do spolužiaka, ale aspoň ho mám ako eso v rukáve pre prípad, že by som sa opäť rozhodla prejaviť k niekomu náklonnosť.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Takto ja viem baliť chlapcov. Tú adresu som radšej preškrtla, lebo ochrana osobných údajov.

Natália Švecová

Natália Švecová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

byť super je super. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená... načmárala somNezaraditeľné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu