reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Švecová

Natália Švecová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

byť super je super. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená... načmárala somNezaraditeľné

reklama

... načmárala som

Chvála Maxima

Natália Švecová

Chvála Maxima

K tomuto znamenitému periodiku sa mi podarilo dostať len prednedávnom (nerátajúc letmé listovanie v kuchyni Romaninich teraz už bývalých (HA-HA) spolubývajúcich), o to väčšie je však moje nadšenie spôsobené faktom, že ešte aj v dnešnej dobe existuje časopis, ktorý je vhodný nielen na krátenie chvíľ relaxu na toalete.

  • 5. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 4
Školská akadémia 2007

Natália Švecová

Školská akadémia 2007

Rozhodla som sa po dlhšej odmlke len takto skromne, komorne, oboznámiť moju vernú čitateľskú obec (HA-HA) s mojím ostatným umeleckým počinom.  Poznámka: tento článok som už raz (asi pred mesiacom) písala, avšak akonáhle som klikla že zverejniť, celý sa vymazal kua. Tak som sa teraz po mesiaci rozdýchavania pokúsila o jeho rekonštrukciu.

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 094x
  • 12
Vianočná rozprávka o ugrganej Blažene

Natália Švecová

Vianočná rozprávka o ugrganej Blažene

Keď bola Blažena ešte lezúň, vždy ju mamička po jedle potľapkala po chrbte. Blažena si hlučne odgrgla, občas sa aj povracala, no a mamička s oteckom sa potom náramne tešili, ako si ich Blaženka vie pekne odgrgnúť.

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 072x
  • 32
Vír misen cuzamenhalten

Natália Švecová

Vír misen cuzamenhalten

.... musíme si pomáhat...

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 899x
  • 8
Oslava mojho kulinarskeho umenia

Natália Švecová

Oslava mojho kulinarskeho umenia

Tento clanok som prave napisala strednym prstom lavej ruky takze mi nevycitajte ze som nepouzila diakritiku lebo to ma zavazny dovod a sice

  • 11. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 960x
  • 7
reklama
Poďme masovo vracať, alebo Všetko naj k MDD.

Natália Švecová

Poďme masovo vracať, alebo Všetko naj k MDD.

Hmmm.... dosť sa tu toho už dnes o tom popísalo...

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 772x
  • 0
Som sama doma a je to super

Natália Švecová

Som sama doma a je to super

... dúfam, že si toto neprečíta teta Švecová...

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 20 910x
  • 19
Ako sa stať na Slovensku slávnym- rýchlo a účinne

Natália Švecová

Ako sa stať na Slovensku slávnym- rýchlo a účinne

Nerada moralizujem ale ...Aj vy patríte medzi stovky snaživcov, ktorí by sa chceli stať uznávanou slovenskou celebritou? Neviete ako na to? Hľa, tu je návod:

  • 28. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 470x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu